Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Nov 2024 14:12:40 +0200

Tere!

Vormsi Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/06914 aadressile Lääne maakond, Vormsi vald, Diby küla, Jobese, 
Lääne maakond, Vormsi vald, Diby küla, Jobese, Lääne maakond, Vormsi vald, 
Diby küla, Jobese, Lääne maakond, Vormsi vald, Diby küla, Jobese, Lääne 
maakond, Vormsi vald, Diby küla, Jobese (null, null, null, null, null) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kinnistu piirneb riigimaanteega Vormsi ringtee 
nr 16131 ja 1955.05 m2 ulatuses lasub kinnistul teekaitsevöönd.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27180389>  (menetlus nr: 
449573), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Vormsi Vallavalitsus) või menetleja (RIINA NEDZELSKIENE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister